Gyakori kérdések

Nemzetközi jegyvásárlás

Miért nem magyar nyelvű az oldal?

Új webes szolgáltatásunk

Nem tudtam átvenni a jegyemet, mert nem működött az automata, hogy tudok így elutazni?

Mennyire megbízhatóak, naprakészek az adatok?

Hogyan keres útvonalat ELVIRA?

Milyen átszállási, átjutási időkkel számol ELVIRA?

Figyelembe veszi-e ELVIRA a vonatkéséseket?

Csatlakozásra nem váró pót- és helyjegy, pótjegy, helyjegy köteles vonatoknál az érkező vonat késése miatti csatlakozásmulasztás esetén a felhasználásra nem került pót- és helyjegy, pótjegy, helyjegy visszaváltható-e?

Hogyan lehet az, hogy ELVIRA egy útvonalkeresés eredményeképpen kapott ajánlatokra eltérő díjat számol?

Hogyan tudhatom meg, hogy melyik kedvezményt, milyen feltételekkel vehetek igénybe?

Miért nem tudja ELVIRA, hogy egy nemzetközi utazás mennyibe kerül, és hogyan tudhatom meg mégis?

További díjszabási információkhoz hol juthatok?

Ha két külföldi állomás között keresek, miért csak Magyarországon át ajánl utazást?

Egy állomásról információt kérve miért fontos a megfelelő dátum kiválasztása?

A beírt állomásnevet ELVIRA nem ismeri fel, mi lehet az oka?

Az útvonalajánlat összefoglaló táblázatában hibásan jelenik az induló/érkező állomás időadata vagy az időtartam...

Mit jelentenek egy ajánlatban az eltérő színnel kiírt vonatok?

Mit jelentenek az ajánlat vonatai mellett látható szimbólumok, piktogramok?

Információs telefonszámok, jegyrendelés telefonszámai

Egy menetrendi mező vonatai vagy két állomás közötti összes vonat lekérdezhető-e?

Miért nem arról a vágányról indul / arra a vágányra érkezik a vonat, amely az ELVIRA-ban szerepel?

E dokumentumban nem kaptam választ a kérdésemre, magyarázatot a problémámra...